en padda/stockholm

Idag har jag varit på Ica med Hanna och hennes kille Mike ( dom är så söta ihop<3) på vägen hem skrek min syrra till värsta högt och så var de en padda men jag trodde hon skrek för någonting som var läkigare så jag skrek också då blev mike skit rädd och tyckte vi var konstiga som skrek om en padda hahaha. på höstlovet ska jag åka till stockholm och shoppa med hanna och mamma jag kanske har typ 1000 jag kan knappt vänta FÖR DET ÄR SÅ LLLÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNGT TILL höst låvet aja nu ska jag göra någonting hej då




PS: gratti alla på kanelulldagen hihi^^

Kommentarer
Postat av: Missriot

JA snart kommer min lilla gullsnutta till mig! ps. har du städat? det ska varje fall jag göra tills ni kommer. puss o kram från din alldeles egna gudmor som älskar dig.

2007-10-05 @ 10:41:51
Postat av: Isa

Varför gav ni mig rollen som alice? JAG SA JU ATT JAG INTE VILLE HA DEN! Du sa ju att du kunde ta den varför gjorde du inte det då?

2007-10-05 @ 17:02:11
URL: http://isabys.blogg.se
Postat av: Nina

men jag vill inte häller vara alice

2007-10-06 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0